Izmantojot pulvera ugunsdzēsības aparātu, degšana tika novērsta. Šīs ZIL autocisternas, kura ir izgatavota 1982.gadā, iespējamais aizdegšanās iemesls varētu būt novecojusi vadu elektroinstalācija, kuras bojājumi ir novērojami pa visu elektroinstalācijas sistēmu, motortelpu, paneļa nodalījumu un virsbūvi.
VUGD darbības specifika nosaka, ka pakalpojuma pieejamību un kvalitāti būtiski ietekmē dienestam pieejamais tehniskais nodrošinājums, tā kvalitāte un efektivitāte. Ar nepietiekamu transportlīdzekļu skaitu un novecojušām automašīnām nav iespējams nodrošināt normālu darbu notikuma vietā, norāda dienestā.
VUGD atklāj, ka lielākā problēma šobrīd ir nepietiekamais autocisternu skaits. Turklāt 40% no autocisternām ir ekspluatācijā vairāk nekā 20 gadus, kaut gan normatīvos noteiktais lietderīgās lietošanas laiks kravas automobiļiem lietderīgās lietošanas laiks ir 10 gadi. Tas nozīmē, ka biežāk jāveic remontus, turklāt VUGD rīcībā joprojām ir padomju laiku tehnika, kuru degvielas patēriņš, salīdzinājumā ar jaunu, mūsdienu prasībām atbilstošu ugunsdzēsības un glābšanas automobili (aprīkotu ar dīzeļdzinēju), ir lielāks. Papildus iepriekš minētajam, piemēram, ZIL markas automobiļu nodalījumos, to gabarītu dēļ, nevar izvietot mūsdienu glābšanas instrumentus, kas īpaši ir vajadzīgi, veicot glābšanas darbus pēc ceļu satiksmes negadījumiem.
"Neiegādājoties steidzami nomaināmās 202 autocisternas un strauji novecojot VUGD esošajam autoparkam, tuvāko gadu laikā, atkarībā no esošo autocisternu izturības, atsevišķas VUGD daļas un posteņi nevarēs izbraukt uz izsaukumiem. Tas, savukārt, nozīmē to, ka nebūs iespējams nodrošināt sabiedrībai un investīcijām drošu vidi," tā VUGD.