Ukrainas vēstnieks atzina, ka tūristu skaits no Ukrainas tuvākajos gados varētu pieaugt, tāpēc ir svarīgi nodrošināt kvalitatīvus avio pārvadājumus starp valstīm. Arī Latvija saskata potenciālu sadarbībai aviācijā, kā arī pārvadājumos pa dzelzceļu.
Latvija atbalstot Ukrainas piedāvājumu savienot konteinervilcienu Zubr ar Transkaspijas koridoru, jo caur Odesas un Černomorskas ostām tas nodrošina Melnās jūras reģionu savienojumu ar Baltijas jūras reģionu, tostarp ar Skandināvijas valstīm. Attīstot Transkaspijas koridoru, varot piesaistīt kravas no Turcijas, Gruzijas, kā arī Centrālāzijas valstīm.
Kā ziņots, pārvadājumi ar konteinervilcienu Zubr sākti 2009.gadā un tika veikti tikai starp Latviju un Baltkrieviju. Vēlāk projektam pievienojās Igaunijas un Ukrainas dzelzceļu uzņēmumi. Kopš 2012.gada februāra no Tallinas uz Kijevu sāka kursēt pirmais pilna sastāva konteinervilciens. Kopš tā laika notiek regulāri kravu pārvadājumi no Tallinas uz Kijevu un Dņepropetrovsku. Savukārt 2012.gada nogalē konteinervilciena Zubr maršrutam pievienojās arī Moldova.