"Šodien īslaicīgi atsevišķos gadījumos klienti saskārās ar traucētu pieeju internetbankai. Ieviešot sistēmas atjauninājumus, šādas situācijas dažkārt ir iespējamas. Šobrīd sistēmas darbība pamatā ir atjaunota, var būt īslaicīgi pārrāvumi, bet tādā gadījumā aicinām klientus dažas minūtes nogaidīt un pieslēgties internetbankai atkārtoti," pauda bankā.
Bankā arī norādīja, ka Luminor šobrīd ir divas internetbankas sistēmas - DNB un Nordea, un, veicot atjauninājumus, piektdien tehniskas problēmas skāra daļu no klientiem, kuri iepriekš bija Nordea klienti.
"Informācijas tehnoloģiju (IT) sistēmu vienkāršošana un konsolidācija ir mūsu 2019.gada prioritāte," atzīmēja bankā.
Tāpat šonedēļ nelieli traucējumi ir SEB bankas mobilās lietotnes darbībā. "Šonedēļ esam identificējuši nelielu lēndarbību mobilās lietotnes darbībā, bet tas tiek uzraudzīts un risināts, un ietekmē tikai daļu no klientiem," informēja bankā, piebilstot, ka šobrīd SEB bankas pakalpojumu pieejamība kopumā nav traucēta.
"Swedbank šodien turpina strādāt pie IT sistēmu pilnveides, lai pilnībā novērstu vakardienas tehniskā incidenta sekas. Dienas laikā iespējami īslaicīgi traucējumi bankas pakalpojumu darbībā," sacīja Swedbank Klientu servisa pārvaldes vadītājs Vadims Frolovs.
Swedbank pēc aktīvu apmēra ir lielākā banka Latvijā, Luminor Bank Latvijas filiāle ir otra lielākā, bet SEB banka ir trešā lielākā banka Latvijā.
mc