Panākta vienošanās, ka brīvdienās tiks sagatavots projekts, kā stiprināt četras pārvada kolonnas, divas no kurām, pēc Būvniecības valsts kontroles biroja (BVKB) paustā, ir sliktākā stāvoklī. Burovs prognozēja, ka pašvaldība risinājuma projektu saņems 7.maijā.
Uzreiz pēc tam projektu plānots saskaņot BVKB, un pēc akcepta saņemšanas būvdarbi varētu sākties. Mēra pienākumu izpildītājs gan atteicās konkretizēt, kurā tieši dienā tas varētu notikt.
Tāpat Burovs pastāstīja, ka 13.maijā plānota sapulce būvlaukumā, lai novērtētu situāciju. Iesaistītās puses esot panākušas vienošanos, ka tilts satiksmei jāatver ne vēlāk kā līdz 20.maijam.
Iepriekš Burovs atzina, ka BVKB paustās bažas par Deglava tilta drošību bija pamatotas un tā slēgšana ir mācība Rīgas domes vadībai. Rīgas mēra pienākumu izpildītājs atturējās vērtēt, vai lēmums slēgt Deglava tiltu bija pareizs vai nepareizs, bet viņš piekrīt, ka BVKB paustās bažas bija pamatotas.
Burovs, paužot savu personisko viedokli, atzina, ka BVKB prasības attiecībā uz Deglava tilta drošību ir pamatotas un loģiskas, turklāt tās nav neizpildāmas. Viņš piekrita viedoklim, ka Deglava tilta remonta pasūtītājam - Rīgas domes Satiksmes departamentam - un pārējiem projektā iesaistītajiem vajadzēja rīkoties aktīvāk, lai novērstu tilta slēgšanu.
"No šī gadījuma mācību, pirmkārt, vajadzētu gūt Rīgas domes vadībai un izdarīt secinājumus par to, cik operatīvi rīkojamies šādos brīžos. Šodien, kad apmeklēju objektu, uz vietas nebija visa projekta vadības komanda, bet gan tikai viens cilvēks, kas ir stipri par maz. Mans personīgais viedoklis ir tāds, ka neesmu apmierināts ar Rīgas domes Satiksmes departamenta un būvnieku menedžmentu šajā projektā," uzsvēra Burovs.
Tāpat Rīgas mēra pienākumu izpildītāju neapmierina jautājuma par Deglava tilta slēgšanu politizēšana. "Man nepatīk, ka pēdējās divas nedēļas tika komentēts BVKB lēmums, bet netika piedāvāti risinājumi. Politiku var sameklēt vienmēr, mēs visi esam politizēti, bet profesionālā viedoklī nav politikas. Es novērtēju BVKB centienus rast risinājumu," sacīja Burovs.
Vaicāts, vai tiek apsvērtas kādas sankcijas pret Rīgas domes Satiksmes departamentu, Burovs atzina, ka nevēlas no viena šāda gadījumā izdarīt secinājumus. "Man dažas lietas ne kā domes vadītājam, ne kā projektu vadītājam, ne kā cilvēkam nav pieņemams. Bet varbūt nekritizējam, bet ļaujam cilvēkiem strādāt," piebilda Rīgas mēra pienākumu izpildītājs.
Jau ziņots, ka 25.aprīļa rītā pēc iekšlietu ministra rīkojuma Deglava ielas pārvads tika slēgts satiksmei, izraisot pamatīgus satiksmes sastrēgumus šajā Rīgas daļā.
Kā paziņoja Valsts policijas priekšnieks Ints Ķuzis, tilts slēgts līdz brīdim, kad Rīgas dome iesniegs Būvniecības valsts kontroles birojam dokumentus, lai tas varētu pārliecināties par šī objekta drošību.
Piektdien, pēc nepieciešamo dokumentu izvērtēšanas, BVKB, Deglava iela satiksmes pārvada projektētāja SIA Inženierbūve, Valsts policijas, Rīgas domes Satiksmes departamenta un SIA Rīgas satiksme pārstāvji vienojās no 4.maija atjaunot sabiedriskā un operatīvā transporta kustību pār Augusta Deglava ielas satiksmes pārvadu.
Pēc šī lēmuma Rīgas satiksme ir paziņojusi, ka no 4.maija 11. un 22.maršruta trolejbusa, 3., 6., 13., 47., 50., 51. un 52.maršruta autobusa, 241.maršruta minibusa, 338.maršruta ekspresbusa un N6 maršruta nakts satiksmes autobusa kustība tiks atjaunota pa pamata maršrutiem.
Pilnīgai Deglava tilta atvēršanai satiksmei nepieciešams nostiprināt tā konstrukcijas, bet līdz tam būvdarbu veicējam jāizstrādā darbu veikšanas projekts un jāsaņem BVKB atļauja nostiprināšanas darbu veikšanai. Burovs prognozēja, ka tiltu satiksmei varētu atvērt 13.maijā.
Buks
Brīnišķīgi
12 dienas