Kā stāstīja slimnīcas valdes priekšsēdētāja Anda Čakša, iepriekšējā gadā veikta aktīva "pacientu šķirošana" jeb pacientu sadalīšana pēc veselības stāvokļa, vieglākos pacientus novirzot pie ambulatorā speciālista, lai bērni ar smagākiem stāvokļiem palīdzību saņemtu ātrāk.
Viens no svarīgākajiem pērn ieviestajiem jauninājumiem, viņasprāt, bijusi Observācijas nodaļas izveide, kur pacienti ar vieglām un vidēji smagām saslimšanām var atrasties līdz vienai diennaktij un saņemt visu nepieciešamo palīdzību. Turklāt ambulatorā un dienas stacionāra attīstīšana jau devusi savus rezultātus - pacientu skaits dienas stacionārā pērn gandrīz trīskāršojies, savukārt ambulatorajā sektorā pieaudzis teju par 10% pret iepriekšējo gadu.
Viens no slimnīcas šī gada plāniem ir ambulatorajā aprūpē izveidot "filtra sistēmu" ar tiešās pieejamības pediatru, tādējādi saīsinot gaidīšanas rindas pie speciālistiem. Slimnīcas vadība vēlas, lai speciālistu konsultācijas varētu saņemt plānveida kārtā ne ilgāk kā 18 nedēļu laikā.
"Domāsim arī par darbiniekiem - mūsu nozīmīgo cilvēku resursu, kas šobrīd netiek pienācīgi novērtēts. Mēs gribam būt iekārojama darba vieta savas nozares pārstāvjiem ne tikai algu dēļ, bet arī sakārtotās vides, iespējas līdzdarboties un augt kopā ar slimnīcu dēļ," sacīja slimnīcas vadītāja.
Akcents šogad tikšot likts arī uz pacientu drošības un kvalitātes sistēmu ieviešanu rutīnas lietošanai, veicot dažādus uzlabojumus vietās, kur iespējamas kļūdas, kas saistītas ar pārskatīšanos, nepilnīgu komunikāciju un tamlīdzīgi. Tāpat slimnīca plāno ieviest klīniskās rekomendācijas biežāk sastopamo patoloģiju ārstēšanā un turpināt pētīt jaunas ārstniecības metodes un iespējas tās ieviest.