"Pie lidostas stāvošie BalticTaxi taksometri izmanto privileģēto stāvokli, manuprāt, negodīgā veidā - skaitītājs netiek ieslēgts un brauciens no lidostas uz Rīgas centru vienmēr maksā 10 latu," stāsta K. Pētersons. Viņš skaidro, ka viņa biznesa partneri, neatkarīgi no tā, vai tie no lidostas devušies uz viesnīcu Rīdzene vai uz Maritim Park Hotel, laikā no jūnija līdz pat šim brīdim vienlīdz lielu rēķinu saņēmuši jau vairākkārt.
Uzņēmējs pauž bažas, ka šāda apiešanās ar Latvijas viesiem var atstāt ļoti sliktu iespaidu par Latviju kopumā.
"Zinām, ka vadītājiem ir šāda sistēma, bet diemžēl nespējam to kontrolēt. Oficiāli šāda prakse ir aizliegta un maksa par braukšanu var tikt piemērota tikai pēc skaitītāja," Dienai skaidro BalticTaxi pārstāvis Andris. Viņš atklāj, ka otrs maksāšanas veids ir kuponu iegāde jau lidmašīnās par 10 latiem, kas nodrošina BalticTaxi braucienu uz jebkuru vietu Rīgā.
"Sūdzības par taksometru šoferu pārkāpumiem saņemam laiku pa laikam, bet būtu labi, ja mēs saņemtu arī čekus par šiem braucieniem – uz tiem ir gan šofera vārds, gan mašīnas numurs," norāda BalticTaxi pārstāvis. Viņš norāda, ka arī uzņēmums ir ieinteresēts nelikumību izbeigšanā un aicina ikvienu, kas saskāries ar šādiem gadījumiem, vērsties BalticTaxi.