Laika ziņas
Šodien
Apmācies
Rīgā +9 °C
Apmācies
Otrdiena, 5. novembris
Lote, Šarlote
Rubesas pilnvaras beigsies šā gada oktobrī

Avoti: Rail Baltica akcionāri vairs nevēlas vadītāju no Baltijas

Rail Baltica projekta īstenotāja AS RB Rail sākusi jauna vadītāja meklēšanu, un saskaņā ar neoficiālu informāciju kompānijas akcionāri šai amatā labāk redzētu cilvēku no Polijas vai Somijas, nevis no Baltijas valstīm. Pašreizējā RB Rail valdes priekšsēdētāja Baiba Rubesa šajā amatā tika iecelta 2015. gadā, un viņas pilnvaru termiņš beigsies oktobrī.

Kā ziņu aģentūrai BNS pastāstījusi RB Rail padomes priekšsēdētāja Rīa Sillave, jauna RB Rail vadītāja meklēšanai nolīgta personāla atlases kompānija Amrop.

"Līgums ar pašreizējo RB Rail vadītāju beigsies oktobra nogalē. Padome sākusi jauna vadītāja meklēšanu. Nolīgta personāla atlases kompānija Amrop, kas meklēs Baltijas valstīs, Somijā un Polijā. Līdztekus tiešiem meklējumiem tuvāko nedēļu laikā tiks publicēts atklāts sludinājums. Mērķis ir šajā svarīgajā Rail Baltica īstenošanas fāzē atrast labāko amata kandidātu," viņa uzsvērusi.

Ziņu aģentūras BNS rīcībā esošā informācija no neoficiāliem avotiem liecina, ka kompānijas akcionāri šai amatā labprātāk redzētu cilvēku no Polijas vai Somijas, nevis no Baltijas valstīm.

Rubesa aģentūrai nav atbildējusi uz jautājumu, vai gribētu savā amatā strādāt vēl vienu pilnvaru termiņu.



Kā ziņots, šī gada sākumā atklātībā nāca Rubesas un atsevišķu RB Rail padomes locekļu nesaskaņas. 1. februārī notikušajā RB Rail akcionāru sapulcē Igaunijas un Lietuvas akcionāri nobalsoja par Rubesas atstādināšanu, bet RB Rail Latvijas akcionāra Eiropas Dzelceļa līnijas (EDzL) vadītājs Andris Linužs balsojumā atturējās. Pēc lēmuma pieņemšanas Rubesa paziņoja, ka uzņēmuma vadībā saskārusies ar atsevišķu kompānijas padomes locekļu un patieso labuma guvēju pretdarbību Rail Baltica projekta pamatnostādnēm.

Top komentāri

Jeblonskis
J
Beidzot Eiropa saprot ka te tikai zagļus ieceļ. Kautvai ieliktu dāni vai norvēģi, arī ar viņu milzīgajām algām, tiktu ieekonomēti miljoni.
hmm
h
Varbūt bija vērts nodibināt 4 uzņēmumus? Viens būtu "Rail Baltica", kuram piederētu vēl trīs uzņēmumi, pa vienam katrā valstī, kuri tad arī būtu atbildīgi par sava ceļa posma izbūvi savā teritorijā. "Rail Baltica" tikai viņus kontrolētu, bet nejauktos to darbībā. Ja mēs nespējam tikt galā ar korupciju savā valstī, tad kā viens uzņēmums spētu tikt galā ar korupciju trijās valstīs? IT īpaši, ja uzņēmuma vadītājam nav šādu spēju.
oskars
o
izteres miljonus , zaudes laiku un neko neuzcels ,atcerieties vilcienu iepirkumu ...
Skatīt visus komentārus

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli


Ziņas

Vairāk Ziņas


Politika

Vairāk Politika


Rīgā

Vairāk Rīgā


Novados

Vairāk Novados


Kriminālziņas

Vairāk Kriminālziņas