Lai varētu sākt masveida bedrīšu remontus, nepieciešami stabili laika apstākļi, bez nokrišņiem ar diennakts vidējo gaisa temperatūru virs +5 grādiem pēc Celsija. Pie tam svarīgi, lai arī naktīs gaisa temperatūra būtu pozitīva. Tiklīdz iestāsies darbu izpildes tehnoloģijai piemēroti laika apstākļi, uz valsts autoceļiem darbu sāks vairāk nekā 100 ceļu remontbrigādes.
Ceļu remontdarbos tiks izmantotas divu veidu tehnoloģijas - šķembiņu - bitumena emulsijas tehnoloģija un karstā asfaltbetona tehnoloģija.
Bedrīšu masveida remonti tiks veikti valsts autoceļu pārvaldītāja un uzturēšanas darbu pasūtītāja VAS Latvijas valsts ceļi noteiktajā apjomā un prioritātes kārtībā.
LAU atgādina, ka, kamēr laika apstākļi nepieļauj masveida bedrīšu remontdarbus, ceļu uzturētāji labo tikai satiksmei bīstamās, jeb t.s., avārijas bedres. Šogad līdz 9.aprīlim ir saremontētas avārijas bedres vairāk nekā 18 000 kvadrātmetru platībā.