Augulis uzsvēra, ka jaunai sabiedriskā transporta pakalpojumu organizēšanas kārtībai jānodrošina, ka transporta uzņēmumi sniedz iedzīvotājiem atbilstošus pakalpojumus un servisu. Lai jauno kārtību ieviestu 2021.gadā, tā ir vispusīgi jāizdiskutē Sabiedriskā transporta padomē, kuras sastāvā ir gan ministriju, gan visu plānošanas reģionu pārstāvji. Tā arī detalizēti jāizskaidro sarunās ar Latvijas Pašvaldību savienību, pašvaldību vadītājiem un sabiedriskā transporta uzņēmumiem, lai pārvadātājiem būti skaidri visi priekšnosacījumi un prasības tās ieviešanai.
Godiņš informēja, ka pērn ATD uzsāka darbu pie sabiedriskā transporta pakalpojumu organizēšanas kārtības, lai to ieviestu ar 2021. gadu. Sagatavotais projekts paredz, ka, rīkojot atklātu konkursu par tiesībām sniegt sabiedriskā transporta pakalpojumus, lotēs tiks iekļauti gan starppilsētu, gan vietējās nozīmes maršruti, kas ir gan rentabli, gan īpaši nerentabli; plānots slēgt ilgtermiņa līgumus (10 gadi) ar tiesībām tos pagarināt vēl uz pieciem gadiem, ja pakalpojumu sniegšanā iesaistīti pilnīgi jauni transportlīdzekļi; paredzēts noteikt līgumcenu principu līgumos; noteikt augstākas prasības autobusu vidējam vecumam un augstākas kvalitātes, komforta un drošības prasības. Plānots, ka martā Satiksmes ministrija tiks iepazīstināta ar izstrādāto plāna projektu.
Tāpat pērn veiktas izmaiņas skolēnu pārvadājumu integrēšanā reģionālajā maršrutu tīklā kopumā 69 maršrutos, tos pieskaņojot skolēnu vajadzībām, kā arī tika atklāti jauni maršruti. Savukārt, lai pasažieriem ceļā būtu jāpavada mazāk laika, ATD samazināja reisu izpildes laikus aptuveni 200 maršrutos. Tāpat 20 maršrutos pastāv ekspreša reisi. Darbs pie maršrutu tīkla vērtēšanas tiek turpināts arī 2017. gadā, lai palielinātu autobusu kustības ātrumu maršrutos, kur tas iespējams.
Pagājušā gada laikā aptuveni 450 maršrutos tika ieviestas abonementa biļetes, kas regulārajiem pasažieriem ļauj par braucienu maksāt lētāk. Reģionālo maršrutu abonementa biļetes ir unikāls produkts, kas līdz šim nekad vēl nav bijis, un arī šogad turpinās darbu, lai tās ieviestu vēl vairāk maršrutos. Pērn tika ieviesta vienotā autobusa un vilciena biļete Tukuma novadā.
ATD vadība veikusi būtiskas izmaiņas personāla vadības jomā; direkcijā pērn tika veikts funkcionālais audits, kā rezultātā realizētas strukturālas un organizatoriskas izmaiņas, izstrādāta jauna darbinieku atalgojuma un materiālās stimulēšanas instrumentu sistēma, kā arī ietaupīti finanšu līdzekļi, optimizējot un uzlabojot uzņēmuma struktūru.
Pērn ATD uzlabots klientu serviss, ieviesta un gada garumā regulāri pilnveidota elektronisko pakalpojumu sistēma, kā rezultātā klienti var saņemt daļu pakalpojumu attālināti. 2016. gadā tika uzsākts darbs pie maršrutu tīkla digitalizācijas, kas palīdzēs darbiniekiem kvalitatīvāk veidot reisu shēmas un veikt kontroles funkciju.
Kopumā Augulis ATD darbu novērtēja kā intensīvu un mērķtiecīgi vērstu uz attīstību, lai piesaistītu pasažierus sabiedriskajam transportam un padarītu to konkurētspējīgāku.