Lai uzlabotu braukšanas apstākļus, ceļu uzturēšanas darbos iesaistītas 149 VAS Latvijas autoceļu uzturētājs ziemas dienesta tehnikas vienības. Slidenie ceļa posmi tiek kaisīti ar pretslīdes materiāliem.
Apgrūtinoši braukšanas apstākļi ir Ainažu šosejas (A1) posmā no Berģiem līdz Bīriņu pagriezienam, Vidzemes šosejas (A2) posmā no Rīgas līdz Raunas pagriezienam un no Virešiem līdz Veclaicenei, visas Valmieras šosejas (A3) garumā, uz Rīgas apvedceļiem (A4 un A5), Daugavpils šosejas (A6) posmā no Rīgas līdz Ogrei un no Lielvārdes līdz Pļaviņām, Bauskas šosejas (A7), Jelgavas šosejas (A8), Liepājas šosejas (A9) posmā no Rīgas līdz Apšupes krustojumam un no Saldus līdz Grobiņai, Ventspils šosejas (A10) posmā no Rīgas līdz Kūdrai un no Strazdes līdz Usmai, Liepājas-Lucavas šosejas (A11) posmā no Nīcas līdz Rucavai, Rēzeknes šosejas (A12) posmā no Ludzas līdz Terehovai, Grebņeva-Medumi šosejas (A13) posmā no Rēzeknes līdz Špoģiem, kā arī Kokneses šosejas (P80) posmā no Skrīveru pagrieziena līdz Koknesei.
Uz reģionālajiem autoceļiem apmierinoša braukšana ir Balvu, Daugavpils, Krāslavas, Liepājas un Rēzeknes apkārtnē.
Autovadītāji aicināti būt īpaši uzmanīgi, izvēloties autoceļa seguma stāvoklim atbilstošu braukšanas ātrumu un ievērojot piesardzīgu distanci. Uz ceļiem var veidoties tā saucamais melnais ledus, kas ir neredzams, un autovadītājs to sajūt, tikai sākot veikt manevrus ar mašīnu - bremzējot, manevrējot ar stūri un pedāļiem.