Martins Gauss (Martin Gauss), airBaltic izpilddirektors: “Mēs esam priecīgi vadības komandā uzņemt Mihaelu Grimmi kā jauno airBaltic komercdirektoru, tādējādi pastiprinot airBaltic vadības darbu. Mihaela Grimmes sasniegumi strādājot airBaltic, iekļauj pārdošanas efektivitātes nozīmīgu paaugstināšanu, kā arī aktīvu un praktisku ieguldījumu pie airBaltic ReShape biznesa restrukturizācijas programmas, kas ik mēnesi uzrāda labākus rezultātus nekā plānots.”
Mihaelam Grimmem ir vairāk nekā 20 gadu ilga pieredze tūrisma un aviācijas industrijā. Pirms pievienošanās airBaltic, Mihaels Grimme bija pārdošanas un mārketinga direktors TraviAustria, IT pakalpojumu sniedzējā tūrisma industrijai Centrālajā Eiropā. Iepriekš, kā pārdošanas un mārketinga direktors vācu aviokompānijā dba, Mihaels Grimme veica sekmīgu pārdošanas un mārketinga funkcijas restrukturizēšanu un veicināja dba kā biznesa aviokompānijas tēla nostiprināšanu. Mihaels Grimme arīdzan ir bijis mārketinga un starptautiskās pārdošanas direktors vācu pārvadātājā LTU, kurā viņš bija atbildīgs par zīmola maiņu un pārdošanas un lojalitātes programmas stiprināšanu. Viņš ir arī ieņēmis citus ar pārdošanu saistītus amatus British Airways un Deutsche BA.
Mihaels Grimme ir vācu izcelsmes, 45 gadus vecs, precējies, un ģimenē ir viens bērns.
airBaltic nodrošina tiešos lidojumus no Rīgas uz 60 galamērķiem. Neatkarīgi no izlidošanas vietas airBaltic piedāvā ērtus savienojumus no sava Ziemeļu tranzītmezgla Rīgā uz galamērķiem aviokompānijas maršrutu tīklā Skandināvijā, Eiropā, NVS un Tuvajos Austrumos.