"Mobilā interneta iespējas ir plašas, un tās dod pievienoto vērtību ikdienā, taču pēdējos gados veidojas situācija, ka liela daļa cilvēku mobilā interneta sniegtās iespējas izmanto nevietā un nelaikā. Tādēļ esam pieņēmuši drosmīgu lēmumu, kļūstot par pirmo mobilo sakaru operatoru Eiropā, kas savās reklāmās vērš uzmanību uz atbildīgu, jēgpilnu interneta lietošanu. Turklāt darīsim to formātā, kādu cilvēki pieraduši redzēt alkoholisko dzērienu un tabakas produktu komunikācijā, liekot klāt brīdinājumu," atklāj Tele2 valdes priekšsēdētājs Valdis Vancovičs.
Gandrīz 60% pētījumā aptaujāto atzīst, ka viņi vēlas mainīt savus mobilā telefona lietošanas paradumus, jo apzinās, ka tie viņiem kaitē.
"Saprotam, ka brīdinājums pie produktu reklāmām vienā dienā vai mēnesī neizmainīs viedierīču lietošanas paradumus, bet tas ar laiku liks aizdomāties un palīdzēs mainīt proporciju, kādām vajadzībām izmantojam mobilo internetu ikdienā," saka Vancovičs. "Mēs neapgalvojam, ka mobilie telefoni ir jāaizliedz. Tie ir ienākuši mūsu ikdienā uz palikšanu, tādēļ mums visiem kopā jāmācās tos lietot tā, lai tie kalpotu mums, nevis mēs viņiem."
*Norstat Latvija aptauja. Veikta laika posmā no šī gada 5. līdz 13. februārim, aptaujājot 1033 Latvijas iedzīvotājus vecumā no 18–65 gadiem.