Viesabonēšanā radās traucējumi pēc tam, kad 3. augustā Šveices uzņēmums Comfone sniedza pakalpojumu Tele2 grupai, veicot sistēmu tehnisko uzlabošanu, skaidro mobilo sakaru operatora pārstāvji. Tas radīja sakaru traucējumus, kas apgrūtināja saziņu visu Tele2 grupas valstu, tostarp Latvijas, klientiem.Tas ietekmēja vairākus tūkstošus Latvijas klientu, kas atradās ārzemēs. Bojājuma sarežģītības dēļ darbi ieilga.
Tele2, pirms problēmas vēl bija novērstas, aicināja klientus saziņai izmantot 4G mobilo internetu.
Šobrīd vairāki Tele2 mobilie pakalpojumi viesabonēšanā, konkrēti zvani un īsziņas, darbojas ar pārtraukumiem. Strādājam, lai ātri atrisinātu problēmu.
— Tele2 (@Tele2Latvia) August 4, 2018
Atvainojamies par neērtībām, un aicinām saziņai izmantot 4G mobilo internetu. LV mobilais tīkls darbojas ierastajā režīmā.
Tomēr vairāki Twitter lietotāji norādīja, ka nedarbojās arī 4G mobilais internets. Cilvēki saskārušies ar mobilo sakaru problēmām Itālijā, Somijā, Polijā, Lielbritānijā, Norvēģijā un Spānijā.
Tele2 atvainojas par klientiem sagādātajām neērtībām.
(papildināta visa ziņa)
Tele2