Vienlaikus svarīga ir jaunā uzņēmēja pārliecība par ideju un prasme šo ideju virzīt arī publiskajā telpā, skaidro Bergs. "Nevajag baidīties kļūdīties – ir drosmīgi jāiet uz priekšu, vienlaikus uzņemoties risku."Bieži vien start-up jomā vienīgais veids, kā kļūt redzamiem, ir masu mediju uzmanība, jo naudas apmaksātām reklāmām nav. Iespēja bez maksas sevi pareklamēt ir pozitīvs aspekts jaunajiem uzņēmējiem, tomēr nedrīkst pārvērsties par Minhauzenu, kad neviens cilvēka runāto vairs neuztver nopietni. "Jāsaka reālas lietas, nevajadzētu pārspīlēt," padomu sniedz Bergs.Problēma ir tā, ka daudzi uzņēmumi sevi sākotnēji pārvērtē, arī publiski. Jaunie uzņēmēji cer, ka viss notiks ļoti straujā tempā, bet skarbā realitāte ir – jāstrādā daudz stundu, jo nauda pati par sevi klēpī nelec. Visu rakstu par start-up uzņēmumu komunikācijas stratēģiju lasiet laikrakstā Dienas Bizness ceturtdien, 13.februārī!
Start-up uzņēmumu komunikācija – jārod balanss starp Minhauzenu un Cibiņu
Vienotas receptes start-up uzņēmumu publiskās komunikācijas jomā nav, tomēr svarīgi nepalikt klauna lomā vai klusās peles ampluā, laikrakstam Dienas Bizness norāda IT nozares uzņēmēji.Tikai neliela daļa no start-up idejām pārvēršas par kaut ko reālu, tāpēc uzņēmumiem par sevi vairāk jāsāk stāstīt tad, kad kau kas ir paveikts, norāda FMS valdes priekšsēdētājs Jānis Bergs.
Uzmanību!
Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.