Atim Sausnītim un Ivaram Strautiņam šobrīd piederošais restorāns Sēnīte stāv tukšs jau kopš šī gadsimta sākuma jeb teju 20 gadus. Par kultūrvēsturisko pieminekli atzītajā ēkā jaunu dzīvību solījās iedvest konditorejas uzņēmums Liepkalni - tika izsludināts metu konkurss, kurā par labāko atzīta Jāņa Ruciņa ideja. Tomēr nu viss atkal apstājies strīda ar Latvijas Valsts ceļiem dēļ.
Liepkalni vēlētos iepretim centrālajai ieejai izveidot autostāvvietu, kur klienti ērti novietotu auto un dotos ieturēt maltīti, bet pret to kategoriski iebilst LVC, kas tieši šobrīd rekonstruē ceļu gar Sēnīti, tuvējo rotācijas apli, pārvadus un stāvlaukumus.
Satiksmes eksperti norāda, ka šādi tiks izveidots vēl viens "melnais punkts" uz mūsu ceļiem.
"Bīstamība veidojas tajā vietā, ja satiekas divi dažādi ātrumi. Ja ir stāvlaukums, mašīnas ātrums ir nulle, tai pat laikā garām braucošo auto ātrums šajā vietā būs vismaz 70 km/h," norāda LVC Satiksmes organizācijas pārvaldes direktors Māris Zaļaiskalns. "Uzsākot braukt, izbraucot no šī te stāvlaukuma, veidojas konfliktsituācija. Tas ir tas, kas paaugstina bīstamību šādam stāvlaukuma m brauktuves malā." Viņa ieskatā stāvlaukumu Sēnītes apkārtnē pietiekot - rekonstrukcijas gaitā ierīkos nobrauktuvi uz jau esošo asfaltēto laukumu pie restorāna, tāpat apmeklētāji auto varētu novietot stāvlaukumos pie šosejas un rotācijas apļa.
Projektā attīstītājs Dagnis Čākurs par apturēšanas iemesliem runāt kameras priekšā nevēlas.
Īsziņās LTV viņš norāda, ka "nevēlos vairs iesaistīties ažiotāžas veidošanā ap šo zaudēto ieceri. Pašlaik jau strādāju pie citas ieceres attīstīšanas. [..] Esmu risinājis jautājumus ap šo objektu gandrīz divus gadus. Man nav mērķis ilgstoši cīnīties par iespējām attīstīt šo vēsturisko objektu."
Zemes un ēku līdzīpašnieks Strautiņš LTV uzsver, ka Liepkalni no ieceres attīstīt Sēnīti oficiāli nav atteikušies. Iemesls grūtībām drīzāk esot meklējams finansējuma piesaistē.
Auto
ta nu gan
.