Drīz pēc pacelšanās aktivizējās sistēma, kas lidaparāta salonā no speciālajiem nodalījumiem padod pasažieriem skābekļa masku - standarta drošības procedūra situācijās, kad salonā zūd spiediens. Lidmašīna neilgi pēc tam griezās atpakaļ un piezemējās Mumbajā.
Par notiekošo sociālajos medijos ziņoja arī vairāki pasažieri. Piemēram, Satišs Naīrs raksta, ka "Jet Airways reiss 9W697 veica ārkārtas nosēšanos Mumbajā. Lidmašīnas salonā uzreiz pēc pacelšanās zuda spiediens. Daudziem no pasažieriem, mani ieskaitot, asiņo deguns. Apkalpes locekļi nepalīdz, nekādi paziņojumi par to, ka būtu jāvelk skābekļa maskas, neizskanēja. Pasažieru drošība tiek pilnībā ignorēta."
@jetairways Flight 9W 697 made an emergency landing back in Mumbai. Airplane lost pressure immediately after taking off...scores of passengers including me bleeding from nose....no staff to help...no announcement on board to wear the oxygen mask.passengersafety completelyignored pic.twitter.com/vO9O95aMCP
— Satish Nair (@satishnairk) September 20, 2018
Aviokompānija Jet Airways paziņojumā apstiprināja, ka "aviolaineris atgriezies Mumbajā, jo salonā zudis spiediens", kā arī izteica nožēlu un atvainojās par pasažieriem sagādātajām neērtībām.
Kopumā medicīniskā palīdzība sniegta aptuveni 30 no 166 pasažieriem. Dažiem no cietušajiem asiņojis deguns.
Aviācijas ministrija paziņojusi, ka konkrētie piloti uz izmeklēšanas laiku atstādināti no amata. Tomēr jau tagad Indijas aviācijas regulatora pārstāvji informējuši - pagaidām viss liecina, ka piloti vienkārši aizmirsuši aktivizēt spiediena regulācijas sistēmas.
Jāatgādina, ka Jet Airways nosaukums ne pirmo reizi izskan saistībā ar pilotu neprofesionalitāti. Piemēram, janvārī ziņots, ka kādā reisā ar 324 cilvēkiem uz aviolainera klāja piloti savā starpā sakāvušies, esot pilotu kabīnē.