Latvijas Mīlētāko zīmolu topa ceremonijā tika apbalvoti pirmo 10 vietu ieguvēji, kā arī piešķirti papildu apbalvojumi vairākās kategorijās - Unikālākais, Kvalitatīvākais, Izdevīgākais, Straujāk augošais un Drosmīgākais zīmols.
"Šajā gadā spilgti iezīmējas tas, ka cilvēki vairāk izvēlas krāt pieredzi, nevis preces. Tādējādi zīmoliem ir jāspēj ieinteresēt savus klientus ar uzrunājošiem stāstiem, nevis pašslavinājumiem. Uz to norāda arī fakts, ka gandrīz visiem zīmoliem ir samazinājies lojālo klientu skaits. Tikai 19 no 355 Latvijas Mīlētāko zīmolu topā iekļautajiem zīmoliem ir izdevies audzēt lojālo klientu skaitu," uz šī gada tendencēm norāda DDB Stratēģiskais direktors Edgars Pētersons.
Google un Inbox jau vairākus gadus pēc kārtas ir spējuši noturēt līderpozīcijas, savukārt topa augstajā 3.vietā šogad ierindojusies pārtikas veikalu ķēde Rimi. Tālāk seko Laima, Draugiem.lv, Maxima, Skype, Swedbank, Depo un Top10 noslēdz Nokia.
Par 2014. gada Unikālāko zīmolu atzīts uzņēmums Lāči, Kvalitatīvākā zīmola statusu nemainīgi saglabā Nike, savukārt kā Izdevīgākais zīmols ir noteikts Supernetto.
Žurnāla Kapitāls īpašā balva Straujāk augošākais zīmols tika piešķirta Latvijas Radio 1, pētījumu aģentūras GfK speciālbalvu Zīmols ar potenciālu ieguva Hercogs un PHD Latvija Drosmīgākā zīmola statuss tika piešķirts Airdog.
Mīlētāko zīmolu tops tiek veidots jau kopš 2004. gada. Tas kalpo kā svarīgs atskaites punkts patērētāju attieksmes, dzīvesstila un ieradumu atspoguļošanā. Zīmolu topu veido DDB Latvija sadarbībā ar pētījumu kompāniju GfK Custom Research Baltic un žurnālu Kapitāls.