Kā aģentūru LETA informēja Biļešu serviss komunikācijas konsultante Elīna Dobulāne, atsaucoties uz Rubines pausto, uzņēmumam nav juridisku tiesību rīkoties ar tam nepiederošu mantu.
Vienlaikus Biļešu servisa vadība uzsver, ka jau 2019.gada novembrī uzņēmums vērsās Valsts policijā ar iesniegumu, lūdzot izvērtēt iespējamu krāpniecību saistībā ar koncerta organizēšanu, kā rezultātā Biļešu serviss rīcībā esošā nauda par nenotikušo koncertu patlaban ir arestēta līdz lietas apstākļu noskaidrošanai.
Rubine norādīja, ka uzņēmumam ir svarīgi, lai ikviens Biļešu servisa klients saņemtu atpakaļ naudu par nenotikušo koncertu, tieši tāpēc uzņēmums arī vērsās Valsts policijā, lūdzot izmeklēt iespējamo krāpniecību.
Uzņēmuma valdes locekle skaidroja, iegādājoties biļetes, līgums tiek slēgts starp biļešu pircēju un koncerta organizatoru. Līdz ar to Biļešu serviss bez tiesas lēmuma nav juridiska pamata atgriezt naudu, kas bija uzņēmuma rīcībā, patērētājiem.
"[Mēs] kā trešā puse nevaram rīkoties ar naudas līdzekļiem, kas pieder koncerta organizatoriem. Diemžēl Patērētāju tiesību aizsardzības centra (PTAC) aicinājums atgriezt naudu juridiski nav pietiekams, lai uzņēmums rīkotos ar tam nepiederošu mantu," akcentēja Rubine.
Viņa uzsvēra, ka uzņēmums sadarbojas un sniedz visu tā rīcībā esošo informāciju Valsts policijai, lai lietas apstākļi maksimāli ātri tiktu noskaidroti un Biļešu serviss klienti saņemtu atmaksu par nenotikušā koncerta biļetēm, kas bija uzņēmuma rīcībā.
Biļešu serviss vadība arīdzan ir gatava sadarboties ar PTAC un Ekonomikas ministriju, lai izstrādātu regulējumu, kas ļautu biļešu tirdzniecības uzņēmumiem nenotikuša pasākuma gadījumā daudz ātrāk veikt līdzekļu atmaksu patērētājiem, norādīja uzņēmuma valdes locekle.
LETA jau rakstīja, ka PTAC aicinājis biļešu tirgotāju ievērot Spānijas dziedātāja Enrikes Iglesiasa nenotikušā koncerta biļešu atmaksas termiņu, aģentūru LETA iepriekš informēja PTAC pārstāve Evija Lene.
Viņa norādīja, ka saistībā ar atcelto koncertu, kuram bija jānotiek pērn 5.decembrī, PTAC jau šogad 8.janvārī Biļešu servisam minēja, ka ir jāsāk biļešu vērtības atmaksas process patērētājiem.
PTAC noteicis Biļešu servisam līdz 12.jūnijam patērētājiem, kuri nav izmantojuši kredītkaršu reklamāciju, atmaksāt biļešu vērtību no biļešu tirgotāja rīcībā esošajiem līdzekļiem, kas bija pieejami "Biļešu servisam" brīdī, kad tika paziņots par pasākuma atcelšanu.
Biļešu vērtības atmaksa veicama rindas kārtībā patērētājiem, kuri vērsušies par naudas atmaksu Biļešu servisā.
Pēc PTAC minētā, kredītkaršu reklamācijai iekasētās naudas summas Biļešu servisam jāsedz no saviem līdzekļiem, savukārt patērētājiem, kuri nav izmantojuši reklamācijas procedūru, jāizmaksā biļešu tirgotāja rīcībā esošie organizatora naudas līdzekļi.
Lene norādīja, ja Biļešu serviss līdz norādītajam termiņam nebūs veicis biļešu vērtības atmaksu patērētājiem vai līdz 2020.gada 19.jūnijam par PTAC aicinājuma izpildi informējis centru, PTAC nekavējoties lems par nepieciešamību pieņemt lēmumu.
Vienlaikus PTAC informēja, ja gadījumā Biļešu servisa rīcībā esošie naudas līdzekļu, kas bija pieejami biļešu tirgotājam brīdī, kad tika paziņots par pasākuma atcelšanu, visiem patērētājiem nepietiks, patērētāji ir tiesīgi vērsties pie pasākuma organizatora, proti, ART BG - Management EOOD un Valsts policijā kā cietušie.
LETA jau ziņoja, ka tika atcelts Iglesias koncerts All the Hits Live, kas bija paredzēts pērnā gada 5.decembrī Arēnā Rīga.