Tostarp aviokompānija trīs Airbus A220-300 lidmašīnas plāno saņemt līdz 2020.gada beigām.
Vienošanās arī paredz, ka airBaltic saglabā iespēju iegādāties vēl 30 šī paša tipa lidmašīnas papildus līdz šim pasūtītajām 50 lidmašīnām.
airBaltic izpilddirektors Martins Gauss norādīja, ka nesenā krīze sniedza lidsabiedrībai iespēju ātrāk īstenot plānus lidojumus veikt tikai ar Airbus A220-300 lidmašīnām. "Šis lēmums vienkāršo mūsu flotes uzturēšanu, kā arī mēs esam ieguvēji, pateicoties šo lidmašīnu papildu efektivitātei. Mēs turpināsim mūsu izaugsmi un pievienosim papildu kapacitāti, ko nodrošina jaunās lidmašīnas saskaņā ar biznesa plānu Destination 2025 CLEAN," viņš sacīja.
Gauss arī atzīmēja, ka Airbus A220-300 darbības rādītāji pārsnieguši lidsabiedrības cerības, spējot uzrādīt labāku vispārējo veiktspēju, degvielas ekonomiju un ērtības gan pasažieriem, gan darbiniekiem. Jaunās lidmašīnas nodrošina pasažieriem platākus sēdekļus, lielākus logus, vairāk vietas rokas bagāžai, pilnveidotas labierīcības, kā arī ir veikti citi uzlabojumi.
airBaltic šobrīd ir 22 Airbus A220-300 lidmašīnas.
Iepriekš aviokompānijas pārstāvji informēja, ka līdz 2020.gada beigām airBaltic flotē būs 26 Airbus A220-300 lidmašīnas.
LETA jau ziņoja, ka airBaltic auditētais apgrozījums pagājušajā gadā bija 503,281 miljons eiro, kas ir par 23,1% vairāk nekā 2018.gadā, taču kompānija cieta zaudējumus 7,729 miljonu eiro apmērā pretstatā peļņai gadu iepriekš. Aviokompānija prognozē, ka šogad tās apgrozījums būs mazāks nekā 200 miljoni eiro.
Latvijas valstij pieder 96,14% balsstiesību airBaltic kapitālā, bet finanšu investoram, Dānijas uzņēmējam Larsam Tūsenam piederošajam Aircraft Leasing 1 - 3,86%.