Tostarp no Rīgas tiks nodrošināti 10 jauni maršruti, no Tallinas un Viļņas - pa četriem. Turklāt lidsabiedrība palielinās lidojumu biežumu no Rīgas vairākos maršrutos, piemēram, uz Barselonu, Lisabonu un Romu.
No 2.aprīļa maršrutā Rīga-Stambula (Turcija) tiks piedāvāti četri lidojumi nedēļā un no 15.aprīļa maršrutā Rīga-Hannovere (Vācija) tiks nodrošināti divi lidojumi nedēļā.
No 1.maija maršrutā Rīga-Bukareste (Rumānija) tiks nodrošināti trīs lidojumi nedēļā, bet pa diviem lidojumiem nedēļā tiks nodrošināts maršrutā Rīga-Portu (Portugāle), Tallina-Splita (Horvātija) un Tallina-Roda (Grieķija).
No 2.maija tiks nodrošināts pa diviem lidojumiem nedēļā maršrutos Rīga-Burgasa (Bulgārija), Tallina-Dubrovnika (Horvātija), Viļņa-Malaga (Spānija) un Viļņa-Palma de Majorka (Spānija).
No 3.maija tiks nodrošināts pa diviem lidojumiem nedēļā maršrutos Tallina-Iraklija (Grieķija) un Viļņa-Nica (Francija), bet no 4.maija pa diviem lidojumiem nedēļā maršrutos Rīga-Bilbao (Spānija), Rīga-Tivata (Melnkalne) un Viļņa-Iraklija (Grieķija).
"airBaltic" izpilddirektors Martins Gauss norāda, ka šis ir lielākais lidsabiedrības jauno maršrutu skaits vienā sezonā, kas ir piedzīvots. Viņš arī pauž, ka "airBaltic" turpina būt uzticīga pilsētām Baltijā, lai uzlabotu savienojamību ar šo reģionu un no tā.
Gauss pauž gandarījumu, ka var paplašināt "airBaltic" piedāvājumu klāstu nākamajai vasaras sezonai gan ar jauniem maršrutiem, gan ar lidojumu biežuma palielināšanu jau esošajos atpūtas un īso brīvdienu maršrutos.
Jau vēstīts, ka "airBaltic" 2021.gadā pārvadāja kopumā 1,628 miljonus pasažieru, kas ir par 21,4% vairāk nekā pirmajā pandēmijas gadā - 2020.gadā.
"airBaltic" apgrozījums pagājušajā gadā bija 204,1 miljons eiro, kas ir par 41% vairāk nekā gadu iepriekš, savukārt kompānijas zaudējumi samazinājās par 49% un bija 135,7 miljoni eiro.
Latvijas valstij pieder 96,14% balsstiesību "airBaltic" kapitālā, bet finanšu investoram, Dānijas uzņēmējam Larsam Tūsenam piederošajam "Aircraft Leasing 1" - 3,86%.