Pašlaik jaunie tramvaji kursē tikai vienā maršrutā – 6.tramvaja maršrutā (Stacijas laukums–Jugla). Pēc Zaķa teiktā, nākamais maršruts, pa kuru brauks jaunie zemās grīdas tramvaji, būs 11.tramvaja maršruts. "Tas varētu notikt tuvāk 2012.gada beigām," viņš sacīja.
Jau vēstīts, ka līdz šim RS saņēmusi 14 zemās grīdas tramvaju, savukārt atlikušos sešus no kopumā 20 jaunajiem zemās grīdas tramvajiem uzņēmumam paredzēts piegādāt līdz oktobra beigām. Pastāvīgā ekspluatācijā vēl nav pieņemts neviens tramvajs. Atbilstoši noslēgtajam līgumam visu 20 zemās grīdas tramvaju kopējās izmaksas ir 52 miljoni eiro (36,5 miljoni latu), un tie pasūtīti Čehijas uzņēmumam "Škoda Transportation s.r.o.".
RS pirmo zemās grīdas tramvaju prezentēja 2010.gada aprīļa vidū, savukārt pirmajā reisā tas devās pagājušā gada 1.jūnijā.
Zemās grīdas tramvaju projektā Rīgā plānots atjaunot infrastruktūru un 5.tramvaju depo Brīvības ielā 191, kur saņemti jaunie tramvaji, un pagarināt 6.tramvaja līniju. Kopējās projekta izmaksas ir 142 miljoni eiro, un aizdevumu projekta īstenošanai piešķīra trīs bankas. Kredīts ir uz 30 gadiem, un pamatsummas atmaksa ir jāsāk pēc pieciem gadiem.
"Rīgas satiksme" nodrošina Rīgā pasažieru pārvadājumus ar autobusiem,tramvajiem un trolejbusiem. Uzņēmuma vienīgais īpašnieks ir Rīgas dome.