Salu tilta kompleksa pārbūve iedalīta divās kārtā. 2017.gada 13.februārī parakstītā vienošanās apstiprināja Eiropas Savienības (ES) Kohēzijas fonda līdzekļu piešķiršanu Salu tilta kompleksa pārbūves 1.kārtas atjaunošanas darbiem, kā arī 2.kārtas projektēšanas darbiem.
Pirmās kārtas laikā jau no 2014.gada vidus līdz 2015.gada beigām tika veikta Salu tilta pār Daugavu un Salu tilta pār Mazo Daugavu atjaunošana. Tāpat pirmās kārtas laikā tiek veikti arī esošā tilta pār Bieķengrāvi lejtecē pārbūve un jauna tilta pār Bieķengrāvi lejtecē izbūves darbi.
Salu tilta 2.kārtas projektēšana noslēgsies 2017.gada jūnija mēnesī, un nekavējoties būs iespējams izsludināt slēgtā konkursa 2.kārtu par būvniecības darbu veikšanu.
Otrās kārtas būvniecības darbus plānots sākt jau 2017.gadā, bet pabeigt līdz 2019.gada beigām.
Otrās kārtas laikā izbūvēs satiksmes pārvadu pār Krasta ielu, satiksmes pārvadu Lucavsalā, tai skaitā Zaķusalas estakādes, tiltu pār Bieķengrāvi augštecē, estakādi pār Bieķengrāvi un Salu tilta kompleksa pievedceļus, tai skaitā Mūkusalas apli. Tāpat izbūvēs satiksmes pārvadu pār Mazo Krasta ielu, tai skaitā tuneli Maskavas ielā, Zaķusalas krastmalas ceļa un ietves segumu, uzbrauktuvi no Mūkusalas apļa Pārdaugavas virzienā līdz Kārļa Umaņa gatvei un Bauskas ielai, kā arī uzstādīs gājēju luksoforus pārejās abās gājēju tuneļa pusēs. Turklāt tiks izbūvēta papildu josla nobrauktuvē no Salu tilta ar pieslēgumu Mūkusalas ielai un pārbūvētas vai atjaunotas esošās joslas.