Viņš stāsta, ka nesen novērojis negadījuma situāciju, kad apvidus auto parka teritorijā notriecis skrituļslidotāju. Automašīna mēģinājusi skrituļslidotāju apdzīt, taču aizķērusi to un skrituļslidotājs nokritis.
Arī Mežaparka attīstības biedrības (MAB) valdes priekšsēdētāja Kristīne Āboliņa portālam Diena.lv sacīja, ka Mežaparkā automašīnu ir par daudz un tās traucē apmeklētājus, turklāt bieži vien neesot tālu līdz avārijas situācijām. Tāpat viņa norādīja, ka lielāko satiksmi Mežaparkā veido tieši tās mašīnas, kurām ir Rīgas pašvaldības uzņēmuma SIA Rīgas meži izsniegtās caurlaides, kā arī tā saucamie nelegālie braucēji, kuri lielā ātrumā traucas cauri Mežaparka teritorijai.
Rīgas mežu caurlaides izsniegtas aptuveni 50 uzņēmuma darbiniekiem, kā arī vismaz 50 nomniekiem un sadarbības partneriem, kuri darbojās Mežaparka teritorijā, portālam Diena.lv pastāstīja Rīgas meži daļas Mežaparks vadītāja Elga Zēģele. Arī Mežaparka teritorijā dzīvojošajiem iedzīvotājiem izsniegtas aptuveni 50 iebraukšanas caurlaides, jo, kā norādīja E.Zēģele, katrai ģimenei ir vairākas mašīnas.
Autotransporta esamība Mežaparkā ir problēma, atzina Rīgas meži valdes loceklis Andrejs Kondratjuks, taču viņš sola, ka piecu gadu laikā parkā mašīnu vairs nebūs. Pirmkārt, Rīgas meži gatavojas jaunai biroja ēkai, kas atrastos ārpus Mežaparka teritorijas, tiesa gan tas neesot tuvāko gadu jautājums. Šobrīd biroja ēka atrodas parka teritorijā pie estrādes.
Taču K.Āboliņa ir neizpratnē, kāpēc Rīgas mežu darbiniekiem Mežaparka teritorijā arī tagad nepieciešams pārvietoties ar automašīnām: "Jautājums, kas tad viņiem tur ir tik ļoti vedams? Vai tie ir invalīdi, kas nevar aiziet ar kājām to nelielo gabalu?"
Problēmas ar pārāk lielo automašīnu kustību varētu atrisināt arī gaidāmais Mežaparka detālplānojums, kurš tiesa gan vēl ir izstrādes stadijā, skaidroja A. Kondratjuks. Detālplānojuma ietvaros pilsētai varētu tikt ieteikts atpirkt Pāvu ielā esošos iedzīvotāju īpašumus vai arī izveidot Ķīšezera krasta promenādi, pa kuru pārvietotos gan iedzīvotāji, gan Ūdens policija.
Taču MAB vadītāja K.Āboliņa ideju par krasta promenādes izveidošanu kritizē un norāda, ka tieši iedzīvotāji ir tie, kas iebilst pret šādu ideju, jo vēlas, lai Ķīšezera krasts būtu brīvs no automašīnām. "Es pieņemu, ka pašlaik varētu būt spiediens, ka vajag kaut kādu apvadceļu taisīt, jo iedzīvotāji netiekot pie savām mājām Pāvu ielā. Bet Pāvu ielas braucēji ir salīdzinoši maz, bet tieši braucēji ar Rīgas mežu atļaujām un nelegālie caurbraucēji ir vairāk," uzsvēra K.Āboliņa.