Viņš norādīja, ka bojātie balsti tika konstatēti tikai pēc tam, kad tika demontētas zem pārvada esošās noliktavas. Iepriekš šie balsti nebija pieejami, jo kalpoja kā noliktavu starpsienas.
"Pēc ekspertīzes būs skaidrs, cik lieli ir šie bojājumi, cik lielā mērā ir vai nav ietekmēta tilta nestspēja un kādi papildus darbi ir jāveic. Skaidrs, ka pārvada ekspluatācijā nodošanas termiņš kavēsies," skaidroja Baraņņiks.
Viņš arī norādīja, ka no rītdienas uz tilta tiks ieviesti masas ierobežojumi līdz 30 tonnām. Sabiedriskā transporta maršruti netiks ietekmēti, jo pat savienoto autobusu un trolejbusu masa kopā ar pasažieriem nepārsniedz 30 tonnas. Arī privātā transporta kustība nebūs ietekmēta, vienīgi tiks sekots līdzi tam, lai uz tilta neveidojas sastrēgumi.
Rīgas pilsētas būvvaldes vadītājs Ingus Vircavs piebilda, ka tikai pēc ekspertīzes maija sākumā būs skaidrs, kādi remontdarbi nepieciešami un tiks izstrādāts to tehniskais projekts.
Baraņņiks piebilda, ka tilta būvniekam pagaidām nav iebildumu pret radušos aizkavēšanos un papildus izmaksām.
"Transporta kustībai patlaban apdraudējumu nav," piebilda Baraņņiks.
Jau ziņots, ka, veicot Augusta Deglava satiksmes pārvada balstu remontdarbus, atklāti iepriekš neparedzēti defekti, tāpēc būvdarbi apturēti.
Šo defektu novēršana netika paredzēta pārbūves būvprojektā. Līdz ar to būvdarbi apturēti līdz esošo pārbūves risinājumu izmaiņu izstrādei.
Departaments pasūtīs neatkarīgu ekspertīzi, kurā tiks veikta visa pārvada nesošo konstrukciju padziļināta izpēte, kā arī tiks sniegti norādījumi veicamajiem pārbūves darbiem. Pēc ekspertīzes atzinuma saņemšanas tiks lemts par veicamajām izmaiņām, kā arī to apjomu.
Izvērtējot situāciju, tuvākajā laikā tiks ieviesti ierobežojumi smagā transporta kustībai, kas nozīmē, ka drošības nolūkos pārvadu nedrīkstēs šķērsot smagie transporta līdzekļi, kuru pilna masa pārsniedz 30 tonnas.
Kā ziņots, Augusta Deglava tilta pārbūvi par 4,27 miljoniem eiro veic lietuviešu uzņēmums AS "Kauno tiltai" pēc SIA "Inženierbūve" izstrādātā būvprojekta
Pārbūves laikā plānots izbūvēt jaunu ietvju konstrukciju, paredzot gājēju un velosipēdistu ceļu gar kreiso brauktuves malu (virzienā no centra), jaunu drošības barjeru un ietvju margas, kā arī pārbūvēt apgaismojumu un atjaunot brauktuves segumu.
Pazūdi uz mātušku
Tunelis
ekspertīze