"airBaltic" korporatīvo komunikāciju viceprezidents Jānis Vanags aģentūrai LETA pirms mēneša apgalvoja, ka "velo noma noteikti būs, bet šobrīd mēs strādājam pie šī servisa nākotnes veidola, kura detaļas vēl nevaram atklāt". Arī šodien Vanags norādīja, ka velonoma noteikti būs, bet par tās "formu un struktūru" joprojām jaunumu nav - uzņēmums mēģina "bez liekiem traucējumiem atrast jaunu risinājumu".
Kā aģentūra LETA uzzināja Rīgas domē, pērn ar pašvaldību noslēgtais līgums ar "airBaltic" par zemesgabalu nomu velonomas punktu ierīkošanai šā gada 27.martā tika izbeigts pirms termiņa - ievērojot līguma noteikumus, "airBaltic" jau četrus mēnešus iepriekš brīdinājis par vienpusējo atkāpšanos no līguma.
Vanags skaidroja, ka zemes nomas līgumu pārtraukšana ir "daļa no procesa", vienlaikus viņš nenoliedza, ka "jaunais formāts" varētu būt saistīts ar jaunu partneru piesaisti vai izveidotās velosipēdu nomas nodošanu kāda privāta uzņēmuma vai pašvaldības rokās, taču, lai neapgrūtinātu procesu, viņš atteicās sniegt sīkāku informāciju.
"Nav šaubu, ka velosipēdu noma ir vajadzīgs, interesants un pieprasīts projekts, bet, vai tas ir jādara aviokompānijai - tas ir jautājums," atzina Vanags.
Kā ziņots, "airBaltic" pērn kā vienīgais pretendents Rīgas domes Īpašuma departamenta izsolē ieguva tiesības nomāt desmit neapbūvētus zemesgabalus dažādās Rīgas vietās velonomas punktu tīkla ierīkošanai un apsaimniekošanai. Nomas tiesības uzņēmums iegādājās uz pieciem gadiem par kopējo summu 2395 latu gadā.