Segliņš žurnālistiem skaidroja, ka tā nav dienesta automašīna, bet gan automašīna, kuru izmanto daudzi ministrijas darbinieki. Viņš sākotnēji divas nedēļas izticis vispār bez dienesta automašīnas, taču tas ļoti apgrūtinājis ministra darbu. Segliņš arī uzsvēra, ka viņš neizmanto ministrijas automašīnu, lai nokļūtu mājās.
Kā ziņots, 10.februārī TP birojā informēja: lai izvairītos no neizbēgamajiem pārpratumiem par automašīnu lietojuma pamatotību, līdz brīdim, kad Finanšu ministrija būs sagatavojusi un spēkā būs stājušies precīzi un nepārprotami regulējumi par to, kādām vajadzībām un atbilstoši kādiem nosacījumiem izmantojamas dienesta automašīnas, TP ministri ne tikai privātām, bet arī darba vajadzībām viņiem paredzētās dienesta automašīnas neizmantos.
Jau ziņots, ka ar šī gada 1.janvāri spēkā stājušās likuma normas, kas paredz ar nodokļiem aplikt dienesta automašīnu lietošanu. Plānots, ka ar šī jaunā nodokļa palīdzību tiks iekasēti būtiski līdzekļi - gandrīz 40 miljoni latu.
9.februārī valdības panāktā vienošanās par kārtību, kā amatpersonām piemērojams nodoklis par dienesta auto izmantošanu privātām vajadzībām, paredz: samaksājot iedzīvotāju ienākuma nodokli, amatpersonas ar dienesta auto varēs braukt no darba uz mājām.
Valdības atbalstītais priekšlikums paredz, ka amatpersonas ārpus dienesta pienākumu veikšanas ir tiesīgas lietot dienesta transportlīdzekli tikai braucienam no dzīves vietas uz darba vietu un otrādi, samaksājot par to iedzīvotāju ienākuma nodokli un veicot valsts sociālās apdrošināšanas obligātās iemaksas saskaņā ar šiem noteikumiem.
Šī norma attieksies uz valsts, pašvaldību vai centrālo valsts iestāžu amatpersonām, valsts vai pašvaldības kapitālsabiedrību, kā arī kapitālsabiedrību, kurās valsts vai pašvaldības daļa pamatkapitālā atsevišķi vai kopsummā pārsniedz 50%, valdes vai padomes locekļiem un darbiniekiem, kā arī personām, kas pilda pienākumus vēlētās valsts vai pašvaldību institūcijās.
Valdības sēdes laikā vairāki TP ministri iebilda, ka arī piedāvātais risinājums nav pietiekams.