Vairāk kā puse Latvijas iedzīvotāju (54%) pēdējos pāris mēnešos ir iegādājušies Kārums zīmola produktus. Kā nākamie visvairāk pirktākie seko Limbažu piena un Valmieras piena produkti, kurus pēdējos pāris mēnešos ir iegādājušies 46% Latvijas iedzīvotāji.
Atbildot uz jautājumu - kurus piena produktu zīmolus iedzīvotāji plāno iegādāties arī turpmāk, jau nemainīgi vairākus gadus visvairāk tiek minēts zīmols Kārums (50%), aiz tā seko Valmieras piens (39%) un Limbažu piens (38%).
Skatoties uz zīmolu un produktu izvēli kopumā, kritēriji, kuri saistīti ar cenu un kvalitāti tiek minēti kā vieni no svarīgākajiem, neatkarīgi no ienākumu līmeņa. Tā piemēram, 92% respondentu minēja, ka vissvarīgākais viņiem ir cenas un kvalitātes attiecība. Gandrīz tikpat (90%) iedzīvotāju vēlas būt droši par pirkumu, ko veic.
“No tā var secināt, ka iedzīvotāji ar zemākiem ienākumiem papildu produkta cenai pievērš uzmanību tā kvalitātei, kamēr iedzīvotāji ar augstākiem ienākumiem seko līdzi tam, lai netiktu iztērēts pārāk daudz,” norāda Bolinskis.