To vidū bija pat Elīnas Siliņas idejas, kas saistītas ar Saeimas autobāzes stingrāku uzraudzību, bet lielākā daļa no ierosinājumiem vērsti uz deputātu disciplīnas uzlabošanu. Saeimas Juridiskā komisija daļu no priekšlikumiem noraidījusi, bet par tiem tiek diskutēts jau vairākās sēdēs un Saeimas Kārtības ruļļa grozījumu izskatīšana ieilgst.
Publisko izdevumu un revīzijas komisijas priekšsēdētāja Siliņa jau vairākus gadus cīnās par uzlabojumiem un stingrāku kontroli Saeimas autobāzē. Juridiskās komisijas priekšsēdētāja Ilma Čepāne (Vienotība) uzskata, ka Saeimas autobāze, kas apkalpo arī ministrijas, citas institūcijas un ārvalstu delegācijas, ir visiem paraugs ar savu augsto apkalpošanas kultūru. Gatavojoties Siliņas priekšlikumu apspriešanai, Čepāne bija iepazinusies ar situāciju autobāzē un konstatējusi - jau vairākus gadus Siliņa stāsta sabiedrībai, ka autobāze varētu strādāt labāk, un paralēli notiek mēģinājumi panākt tās privatizāciju.
Čepāne atminas, kā savulaik "par santīmiem noprivatizēta valdības autobāze, ko pēc tam par miljoniem pārdeva". Tikai pērnā gada nogalē valdība pieņēma rīkojumu, ar kuru atteica Saeimas autobāzes privatizāciju. Komisijas rīcībā esošie dokumenti liecina, ka to vēlējās pārņemt SIA AZ - INTER. Savukārt Lursoft datubāzē ir pieejama informācija, ka SIA AZ - INTER dalībnieks SIA AB Holding ir reģistrēts Duntes ielā, kas ir līdzās Saeimas autobāzei. SIA AB Holdings valdē ir arī Bislans Abdulmuslimovs.
Siliņa komisijas sēdē savus priekšlikumus par stingrākas kārtības noteikšanu autobāzē atsauca un centās pārliecināt klātesošos, ka nevienu brīdi «nav bijusi doma likvidēt Saeimas autobāzi, bet gan centieni novērst dīkstāves un samazināt izmaksas». Viņa bija gandarīta, ka šajos gados izdevies panākt gan šoferu skaita, gan automašīnu samazināšanu.
Siliņa komisijas sēdē savus priekšlikumus par stingrākas kārtības noteikšanu autobāzē atsauca un centās pārliecināt klātesošos, ka nevienu brīdi «nav bijusi doma likvidēt Saeimas autobāzi, bet gan centieni novērst dīkstāves un samazināt izmaksas». Viņa bija gandarīta, ka šajos gados izdevies panākt gan šoferu skaita, gan automašīnu samazināšanu.
Lielu daļu ierosinājumu iesniegušas neatkarīgās deputātes Inga Bite un Inga Vanaga, kuras Reformu partiju atstāja vēlāk nekā no tās ievēlētā Siliņa. Abas deputātes arī rosinājušas atvilkt deputātiem no algas gadījumos, kad ir kavētas komisiju sēdes. Kārlis Seržants (ZZS) ieminējās, ka tā jau deputāti paliks Saeimai parādā.
Visu rakstu lasiet laikrakstā Diena trešdien, 12.martā!
Visu rakstu lasiet laikrakstā Diena trešdien, 12.martā!