«Protams, viņi tagad nedomā, kā memorandos rakstīto vēlāk realizēs dzīvē,» teic A.Freimanis un šo PLL izvēlēto modeli vērtē ar plusa zīmi, «tā nav aplama stratēģija».
Sociologs norāda, ka vēlētājiem ir jāapzinās – patiesībā šīs organizācijas, ar kurām PLL paraksta memorandus, pārstāv šauras sociālās grupas. «To pierāda kaut vai tas, ka pat salīdzinoši lielajā Latvijas Pensionāru federācijā nav vienprātības, ir dažādi strāvojumi,» saka A.Freimanis. «Jāsecina, ka memorandu parakstīšana ir veids, kā pievērst publikas uzmanību.»
Sociologs, kopumā vērtējot PLL kampaņu, norāda, ka tās autors reklāmists Ēriks Stendzenieks to centrēs ap Aināra Šlesera asi, «līdzīgi kā pašvaldību vēlēšanās, kurās viņiem izdevās dabūt arī krieviski runājošo balsis».
Jau ziņots, ka PLL parakstījusi virkni saprašanās memorandu ar dažādām sabiedriskajām un profesionālajām organizācijām.
Freimanis: PLL cenšas radīt iespaidu, ka ir ietekmīga
Partiju apvienība Par labu Latviju! (PLL), parakstot saprašanās memorandus ar dažādām organizācijām, cenšas radīt iespaidu, ka ir ietekmīga, uzņemoties saistības nākotnē. Tā, atbildot uz _Dienas _jautājumu, saka socioloģisko pētījumu firmas Latvijas fakti direktors Aigars Freimanis.
Uzmanību!
Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.