Remontdarbi bija nepieciešami, lai nomainītu tilta labās puses gultni, kas bojāja pārējo tilta izgriešanas mehānismu un radīja ekspluatācijas riskus.
Oskara Kalpaka tilts būvēts 1906. gadā, lai savienotu cariskās Krievijas kara flotes bāzi Karostu ar pilsētu. Tiltu projektējis vācu inženieris Haralds Halls, un tā garums ir 132 metri, augstums virs ūdens līmeņa - astoņi metri. Tilts pārdzīvojis divus pasaules karus un dažādus saimniekus, kas ietekmējis arī tā ekspluatāciju. Pēc LSEZ pārvaldes rīcībā esošās informācijas, tilta dienvidu daļas gultnis bija mainīts ap 1968. gadu. 2009. gadā, atjaunojot tiltu, gultņa darbība atzīta kā nevainojama.
Tiltu par 92 584 eiro remontēja SIA Starts - Rīga Pluss.
Hūgo Vācietis >no barikād vācietis