Lai būvnieki varētu veikt paredzētos remontdarbus, satiksme pašlaik ierobežota pa posmiem, kas nav garāki par 500 metriem vienā joslā, jo ceļu slēgt nav iespējams. Izņēmums ir Skaistkalnes centrs, kur lietus un ūdens kanalizācijas darbu dēļ bija nepieciešamība uz laiku slēgt ceļa posmu, izveidojot apvedceļu. Pašlaik satiksme caur Skaistkalni ir atjaunota.
Līdz šīs būvniecības sezonas beigām tiks demontēts vecais ceļa segums, daļēji izbūvēta jauna salizturīga ceļu klātne, ieklāts minerālmateriālu maisījums divās kārtās un daļēji uzklāta jauna asfaltbetona seguma apakškārta. Būs arī pabeigti grāvju rakšanas un tīrīšanas darbi.
Skaistkalnē autoceļa nodalījuma joslā ir izbūvēta jaunas komunikācijas: rekonstruētas ūdensvadu un kanalizācijas sistēmas, pārbūvēti sakaru un elektrotīkli. Lielākajā daļā ciemata izbūvēti arī jauni gājēju celiņi. Atjaunota caurtekas hidroizolācija pār nelielo upīti Dzērvīte.
Būvdarbu ietvaros ir pilnībā demontēts tilts pār Iecavas upi un līdz gada beigām turpināsies jaunā tilta būvniecība. Pašlaik tam izbūvēta hidroizolācija un ieklāta asfalta aizsargkārta, lai nākamajā gadā uz tilta pilnībā izbūvētu jaunu asfalta segumu. Šobrīd satiksme notiek pār pagaidu tiltu.
Atsākoties būvdarbu sezonai, plānots rekonstruēt arī tiltu pār Mēmeli uz Lietuvas robežas. Tiltam paredzēts ieklāt jaunas šuves un izbūvēt asfalta segumu, kā arī veikt citus apdares darbus.
2017.gadā no Bārbeles līdz Skaistkalnei paredzēti noslēguma darbi: asfalta virskārtas izbūve, ceļa horizontālā marķējuma izveidošana un jaunu ceļa zīmju uzstādīšana, kā arī apzaļumošana un auto paviljona izbūve Skaistkalnē. Atsevišķos ceļa posmos paredzēts uzstādīt drošības barjeras.
Kā jau rakstīts, autoceļš posmā no Bārbeles līdz Skaistkalnei iepriekš bija ļoti sliktā stāvoklī. Tā remonts tika gaidīts vairākus gadus.
Ceļa remonta darbus šovasar uzsāka SIA Igate un visus remontdarbus paredzēts pabeigt 2017. gada nogalē. Saskaņā ar līgumu darbus paredzēts pabeigt 270 dienu jeb deviņu mēnešu laikā, neskaitot tehnoloģisko pārraukumu. Kopējā līgumcena ir 8 miljoni eiro ar PVN, darbus līdzfinansē Eiropas Savienības fondi.