Valters Zirdziņš, SIA Dilles un loki, atvēris Valtera restorānu.
Eva Narunovska:
Restorāns jau darbojas ar zināmu vērienu, viesu grāmata jau gandrīz pilna, tas liecina par pieprasījumu un spēju to apmierināt, paralēli tiek pildīti individualizēti, ambiciozi pasūtījumi apjomīgākiem pasākumiem. Visā jūtama ne vien augsta kvalitāte, bet arī rozīnīte. Katrā solī - liels ieguldījums, pamatīgums, daudz piestrādāts pie niansēm, kuras izšķir kvalitāti. Perfekcionisms apvienots ar māksliniecisku lidojumu, pieredze - ar aizrautību, un inovācijas ir ne tikai ēdienkartē. Esmu patīkami pārsteigta, ka Valteram izdevies materializēt savu vīziju par Latvijas garšu - svaigu un mūsdienīgu. Tiek domāts arī par resursiem, sadarbību ar piegādātājiem, pasūtītājiem, telpu paplašināšanu. Attīstība tiek turpināta, tāpēc ir intriga, kāds restorāns būs gada beigās, kā spēs atpelnīt izmaksas. Ieteikums - nepārdegt, rast iespēju atpūsties, lai atjaunotu darbaspējas.
Aigars Ruņģis:
Restorāna panākumu atslēga ir šefpavārs. Valteram ir daudzu gadu šefpavāra pieredze un aktuāla vīzija par mūsdienu Latvijas garšu. Viņa restorāns var kļūt par Latvijas garšu vēstniecību Rīgā, uz kuru vest inteliģentus ārzemju ciemiņus, lai prezentētu Latviju. Tālākai attīstībai jāpiesaista komandā prasmīgs restorāna vadītājs, lai Valters varētu visu laiku veltīt tikai virtuvei, kurā viņš ir neaizstājams. Vadītājs rūpētos par visu pārējo, arī budžetēšanu un rēķinu samaksu. Ilgtermiņa izaicinājums būs mainīt pašu latviešu attieksmi pret Latvijas virtuvi - sākt ar to lepoties, nevis kautrēties. Valsts iestādes varētu būt paraugs, pieņemšanās ārvalstu viesus cienājot ar radošiem mūsdienu Latvijas ēdieniem, nevis franču vai itāļu. Novēlu pie grūtībām nepadoties, palikt pie savām vērtībām un būt pirmajam restorānam Latvijā, kas saņem Michelin zvaigzni.
Egīls Fortiņš:
No visiem dalībniekiem viņš ticis vistālāk, līdz ar to parādās jaunas problēmas un iespējas. Sākas operatīvais darbs, un tajā ietilpst finanšu problēmu risināšana, kas ietver arī debitoru parādu piedziņu. Protams, restorānā apmeklētāji norēķinās, bet, ieejot pasākumu apkalpošanas biznesā, kur galvenie ir korporatīvie klienti, nepieciešama stingrība. Kautrība ir nevietā, nevienam nav vajadzīgs klients, kurš nemaksā. Jādomā arī par savu nišu. Pagaidām lielu lomu spēlē faktors «jauns» - kaut ko jaunu ir tieksme izmēģināt, bet tas ir samērā īss laika periods. Restorāna panākumus ļoti lielā mērā nosaka virtuve, pavārs. Šķiet, Valters ir pieņemts profesionāļu vidē, tomēr šī atzinība jāpapildina ar klientu atzinību, radot kādu odziņu, ko novērtē ne tikai profesionāļi, bet arī klienti. Visgrūtākais - noturēt kvalitāti. Nedrīkst ļauties kārdinājumam finansiālu apsvērumu dēļ nedaudz ietaupīt uz kvalitātes rēķina.