Gan Kvadrifrona pirmizrāde Debesīs cerams nebesīs,
gan Dirty Deal Teatro jauniestudējums Kad tu
būsi mājās? modelē dažādu cilvēku sastapšanos un savstarpējo attiecību izpausmes
Latvijas Nacionālā simfoniskā orķestra sezonas
noslēguma koncerts, kurā skan Pētera Vaska un
Gustava Mālera mūzika, ir dziļi saviļņojoša saruna par
dzīves vērtībām, tikai bez vārdiem
Režisora Vladislava Troicka iestudējums Karalis Ibī un citi
monstri Latvijas Nacionālajā teātrī apvieno gan satura, gan
kvalitātes ziņā ārkārtīgi atšķirīgas daļas, izraisot mulsumu
par izrādes mērķi
Metamorfožu viesnīcā brīvu numuru nav. Klasiskās mūzikas superzvaigzne – itāļu mecosoprāns Čečilia Bartoli – uzbur Venēcijas gaisotni un atdzīvina senos mītus Zalcburgas Vasarsvētku festivālā
Krāšņi, asprātīgi un gaumīgi! Georga Frīdriha Hendeļa operas Flavio, langobardu ķēniņš jauniestudējums
Latvijas Nacionālajā operā – retums, ko ir jāpaspēj izbaudīt
It kā spītējot mūsdienu cilvēka dzīves ritmam, režisore Māra Ķimele Valmieras teātrī iestudētajā lugā Zilā piedāvā ļoti lēnu izrādes temporitmu, kas brīžam pārbauda skatītāja pacietību
Zimmerli muzejā ASV ir atklāta izstāde Glezniecība mērogā, kuras koncepts izaicina vispārpieņemto naratīvu par nonkonformismu. Ekspozīcijā ir pārstāvēti arī daudzi latviešu mākslinieki
Vācu režisors Matiass Hartmanis Jaunā Rīgas teātra izrādē
Stāsts par Parsifalu rada poētisku, izteikti teatrālu, tomēr
visai stieptu vēstījumu par jauna cilvēka kļūdu pilno ceļu uz
pasaules izprašanu
Vai katrai nākamajai grupas Prāta vētra jaunā albuma Pūķa lietošanas instrukcija dziesmai sākoties, piemeklē sajūta – vai vismaz cerība –, ka šī būs labāka par iepriekšējām
Latvijas soprāns Jūlija Vasiļjeva atveido titullomu Džakomo Pučīni Turandotas jauniestudējumā Maincas Valsts teātrī – vokāli un aktieriski viņa ir žilbinoša
Purvīša balvas 2025 kandidātu izstādē var konstatēt, ka joprojām aktuāla ir gan transformētu redīmeidu tradīcija, gan glezniecības un zīmējuma mediji, kas šoreiz jauši vai nejauši ir izpaudušies atturīgi monohromās, klusinātās versijās un funkcionē sazobē ar objektu un instalāciju praksi
Grupas Rīgas modes rokenrols ir dzīvs! 25. aprīlī koncertzālē
Palladium kolektīvs nospēlējis savu līdz šim jaudīgāko
koncertu, kura apspriešanai vēl ilgi nevarēs pielikt punktu
Režisora Viestura Kairiša iestudētais Ķiršu dārzs Mihaila
Čehova Rīgas Krievu teātrī neatstāj nekādas cerības par
Krievijas nākotni un diezgan atklāti provocē vienas publikas
daļas aizvainojumu
Mākslinieks Gints fon Kēle izstādē Brīnišķīgais paradokss
piedāvā rotaļīgas dzīvkrāsu kompozīcijas un rēbusus, kuru
elementu savstarpējā sasaite un mijiedarbība liek domāt par
privāto odiseju
Lai arī cik godprātīgi aktieri Jaunajā Rīgas teātrī tapušajā Tenesija Viljamsa lugas Stikla zvērnīca iestudējumā būtu centušies apgūt savu varoņu domāšanas un jušanas ceļu, viņu attiecības lielākoties paliek formālas