Dizainere Stella Makartnija ar sava zīmola jauno reklāmas kampaņu cenšas ne tikai reklamēt pašas radītos tērpus, bet arī pievērst uzmanību modes industrijas radītajiem atkritumiem un piesārņojumam. Par reklāmas seju izvēlēta modele Kara Delevinja, kura pozē pie dzērienu iepakojumu kaudzes atkritumu pārstrādes rūpnīcā Londonā. Ar šo kampaņu dizainere vēlas uzsvērt, ka ir svarīgi domāt par ilgtspēju, un vēsta, ka 95% no zīmola Stella McCartney 2024. gada vasaras kolekcijas izstrādājumiem veidoti no pārstrādātiem materiāliem. Piemēram, somiņas odere esot izgatavota no okeānos nonākušās plastmasas, savukārt ķēdīte, kas to rotā, darināta no pārstrādāta misiņa un alumīnija. Makartnija teic, ka vēlas ne tikai radīt modi, bet arī izglītot par ilgtspēju un popularizēt videi draudzīgu dzīvesveidu.
Reklamējot modi, grib cīnīties pret atkritumiem
Zaļā mode.
Uzmanību!
Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.